پخش مستند بازارها و پایتخت های ایران

بازارهای ایران کاری از گروه علمی، فرهنگی و هنری شبکه بین‌المللی خبر به تهیه‌کنندگی حسین بشرزاد است که از اول آذر ماه سال 90 پخش می شود.

مجموعه مستند بازارهای ایران در26 قسمت 15 دقیقه‌ای به بررسی بازارهای تاریخی ایران می‌پردازد و بازارهای ایران از نظر هنر معماری و ارزش هنری، تاریخچه شکل‌گیری، قابلیت‌های در نظر گرفته شده در فضاهای آن و نوع چیدمان و قرار گرفتن هر یک از فضاها و ارتباط آنها با یکدیگر مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد.


----

پایتخت‌های ایران کاری از گروه علمی، فرهنگی و هنری شبکه بین‌المللی خبر به تهیه‌کنندگی حسین بشرزاد است که در حال تولید و پخش از شبکه خبر است. این مجموعه در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای با ساختار مستند به بررسی پایتخت‌های ایران در طول تاریخ تمدن ایران می‌پردازد و در آن پایتخت‌های ایران از نظر معماری شهری، دستاوردهای علمی ، فرهنگی و هنری و مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفته و به ابداعات و نوع آوری های صورت گرفته در هر یک از این پایتخت ها توسط هنرمندان و صنعت گران ایرانی می‌پردازد.


در مستند پایتخت‌های ایران با بررسی دقیق و کارشناسانه تک تک پایتخت‌های ایران از دوره پیش از اسلام تا عصر حاضر اطلاعات لازم از نظر معماری و دستاوردهای علمی و هنری به مخاطبان ارائه می شود. تصاویر مستند از هر شهر و پایتخت به همراه توضیحات نریشن و تصاویر گرافیکی و نقشه های هوایی آیتم های هر برنامه را تشکیل میدهند. این برنامه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 13 و 45 دقیقه پخش و تکرار آن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 18 و 15 دقیقه و روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13 و 45 دقیقه است.


منبع: shasa.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد