جشنواره حرکت و انجمن علمی معماری

حتما خیلی هاتون می دونین این خبر رو! ما هم با تاخیر حدودا دو هفته ای اعلام می کنیم که انجمن علمی معماری دانشگاه مازندران بعد از اینکه اردیبهشت ماه سال 90 بین 31 انجمن علمی دانشگاه به عنوان انجمن برگزیده انتخاب شد،در چهارمین جشنواره حرکت هم تونست موفق باشه و به عنوان انجمن قابل تقدیر انتخاب بشه!

مسلما سعی ما اینه که سال بعد هم بتونیم این اتفاق رو تکرار کنیم و این فقط با همکاری خوب و همیشگی دانشجوهای خوب دانشکده هنر و معماری انجام شدنیه!

از همه ی دوستانی که همراه ما بودن و دستای مارو گرفتن تشکر می کنیم! و میدونیم بدون حضور اون ها این اتفاقات رخ نمیداد...



نظرات 1 + ارسال نظر
امین رفعتی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://nimaart.mihanblog.com

سلام امین جان
تبریک میگم بهتون واقعا، خیلی سخته کسب این رتبه با وجود داوری های سختی که انجام میشه... نمیدونم کتابچه داوری ها رو دیدی یا نه. شما تو رنکینگ هفتمین تشکل دانشجویی فعال کشور شدید و البته ما هم ششم شدیم و این خیلی جالبه که دو تا انجمن معماری جزو 10 تا برتر کشور بودند.
امسال کلا معماری ها خوب رتبه آوردند و من امیدوارم که بتونیم یه اتحادیه قوی تشکیل بدیم و سال دیگه به کمک هم جایزه اتحادیه برگزیده رو بیاریم.
یه خبر بدم بهت بدم که هیچ انجمنی دو سال پیاپی تو جشنواره برگزیده نمیشه، طبق آیین نامه داوری جشنواره...متاسفانه!

ممنون از توجهت امین عزیز!
من هم واقعا تبریک می گم به انجمن خوب شما و واقعا افتخار می کنم به حضور دو انجمن معماری در این رنکینگ! به امید خدا میریم به سمت هدف های بزرگتر! خوشحالم از همراهی هات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد